söndag.

Nu har jag bara legat i sängen i två dygn och haft feber och snorrat värre än en snorunge. Idag känner jag mig lite piggare men attans så ont i kroppen jag har. Har varit ute lite idag, tog katten med ner på gården i 20 minuter sen skulle pierre över till danne så vi gick med en bit, eller jag bar figaro för han vågar inte gå själv utanför gården, mes :P Så nu är både han och jag trötta. Har laddat ner en deckarbox som jag ska lägga mig att glo på. Vill fixa hemma och leta tapeter men har noll inspiration och energi. Och jag som skulle satt igång Bullen nu i helgen. Jag blir så trött....


Sally och Figaro. Sally är livrädd för Figaro men han är jättenyfiken på henne och lägger sig brevid henne när hon ligger och vilar och följer efter henne hela tiden när hon är på besök hos oss. Hon är så feg. Hihi

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag vet, sådär bra första intryck dessutom :D Nej då, du har inte drömt det. Jag bodd ei hus fram tills december förra året. Flyttade sen till en lägenhet, träffade i samma veva min nuvarande sambo, så jag flyttade in till honom, gjorde mig av med lägenheten, o den 1 juni i år flyttade vi till en trea. Så jag har flyttat FÖR mycket känner jag.

Åluggar du fortfarande till tandhygenist eller vad det nu var? :)

Kraam

Postat av: sarah

ha ha så söta dom är dom små djuren!

2008-09-09 @ 10:05:54
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: Annika

hej! jo, jag har nu två små töser. nora blir snart 3 och lova föddes i juni. ja, va har jag pysslat med sen studenten egentligen... jag jobbade hos en travtränare ett tag, och i hemtjänsten. sen kom nora och jag va hemma med henne. sen pluggade jag till undersköterska. och sen kom lova. har alls ingen aning om va jag ska bli när jag blir stor. va gör du då? kram

2008-09-09 @ 12:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback