Ny lägenhet på g...

Vi har varit och tittat på en jättefin liten 3:a i som vi idag fått reda på att vi fått! Jippi! Den är så mysig! Trägolv överallt utom badrum och hall. Stort vardagsrum med 3 stora fönster, kakelugnar i 2 av rummen stora fina trädörrar, nykaklat badrum med badkar, fint kök med ny kyl och frys och utsikt över innergården. Och sist men inte minst, en klädkammare! Jag ska måla vitt därinne och ha några wallies med fina mönster sedan köpa massa galgar och förvaringslådor så man kan se alla kläder, bygga hyllor åt skorna och sånt fint! Och så ett rum till pierres alla musikprylar, han kan få ha sin röra i fred där utan att jag behöver kliva in i rummet :D Båda datorerna och allt ska in där med så bara tv:n å steron får bo i vardagsrummet, annars elektonprylfritt! Jag hatar fula elektriska grejer som samlar damm!

Kommentarer
Postat av: Cattis

grattis till nya lägenheten! skönt med ett speciellt rum till alla teknikgrejer, jag fattar inte varför dom alltid ska vara så fula? det låter som en toppenbra lägenhet! klädkammare och allt, vad underbart! jobbar du kvar i stallet? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback