Naturvetaren Maria

kan jag kalla mig själv för snart. Jag läser bara massa om atomdelning, skallbaggar, tallar, dna osv. Men helt ärligt är det ganska kul, speciellt med de två rätt knassiga naturnissarna vi har till lärare :D Fast nu är jag mest trött och väntar på "Mord i sinne" som börjar ikväll 21.00 på tv4... min favoritserie! Jippii! Imorgon blir det långdag i skolan igen och på fredag väntar historia prov nummer 2, fick VG på första så det får jag vara nöjd med efter min blackout på 2 av 6 frågor. Tydligen hade jag blandat personer och årtal på dessa men själva förloppet var helt rätt så nåt kom jag ihåg iaf :D Var med spruträdda lillasyster på vårdcentralen idag och hon tjata om att hon skulle svimma hela tiden men hon lyckades stå på benen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback