Leo klär av sig naken, nästan iaf =D

Leo i stallet är en filur, han försöker till varje pris klä av sig täckena i stallet och hage. Haha. Lite roligt men måste bli kallt om rumpan =D Jag har världens träningsvärk då jag varit i stallet och jobbat nu 4 dar i rad och ridit och grejat. När jag red sista hästen igår kändes det som musklerna i armarna skulle brista när kanonkulan Coquita drog iväg. Hjälp vad otränad jag är! Men lär bli ändring på det nu. Igår var Sally med i stallet och tyckte det var både roligt och mindre roligt då hon fick sitta i en box och vänta när jag hade hästarna i stallet och red då hon inte riktigt fattat hur farliga hästarna är och får för sig att springa runt benen, dumma vovve. Fast hon vaktade duktigt hästarna i grushagen, kolla bilden =D Katten heter Fredrik (den andra heter Filip i stallet, hehe) är typ 8 månader men lika stor som en kattunge ungefär, han måste ha fått tag på Pippi Långstrumps "krumelurpiller" Ni vet "jag vill icke bliva stur..."
154931-203

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha skönt att se att det inte bara är min häst som hittar på massa bus :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback