kent


kent - socker

Jag vill verkligen se dom när de kommer i februari, får hoppas jag hittar nån billig biljett som jag gjorde när de kom 2005 till himpa då jag var där med Älin. Idag blev det en rikgit lång sovmorgon, skönt! Har varit ovanligt tidigt uppe senaste veckan, typ 6-7 varje dag så jag hade gjort mig förtjänt av en segmorgon. Har spelat sega rally på xbox 360 och ätit frukost. Så långt har jag hunnit idag :D Måste hoppa i duchen nu för håret är så skitigt så luggen står rakt ut på sidan...haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Dom ska ju släppa fler biljetter :D På mååååndag tror jag. Och synd att jag redan sålt min, annars hade du kunnat köpa den :p

Postat av: Cattis

hallelåja! hur har du haft det över jul o nyår? känner att det finns ett litet tidsglapp här. hoppas allt är fint med dig iaf! kram

2008-01-12 @ 15:50:24
URL: http://cattise.blogg,se
Postat av: Sara

Jag sålde den för att jag ska se Panic! at the disco istället... Eller jag vet egentligen inte varför jag sålde den. Men just nu är jag inte inne i någon Kent-period, och jag har sett dem live en gång. Jag kan leva på det :)

2008-01-12 @ 21:43:29
URL: http://nooby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback