söndag.

Jag känner mig trött trots att jag somna vid 10 igår kväll och gick upp vid 9 idag. Sovit som en gris. Igår var jag med Tessan och 4 hästarÅby i kalla höstvädret. Det gick bra iaf, Kulan och Tessan vann DM och kom 1:a i 130 klassen där Bellman kom 5:a med. Ginst hoppade fint oxå =)
I oktober ska vi åka med Ginst till Flyinge för 6-års championatet. Det ska bli kul =D Anna och Klara har en 6-åring dit oxå + en 4-åring som ska gå 4-års championatet. Blir skoj att hänga där en hel vecka med en häst, semster =D Förra året var vi där med Lancino och bodde i en husvagn med 4 andra, trångt alltså. I år ska vi åka med lastbilen, så jag och tessan får hela lastbilen för oss själva =D Hoppas på bra väder!


154931-169
Tessan & Kulan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback