Morgonpigg

Jag har gått upp innan kl 8 nu sedan i måndags och nu börjar jag bli riktigt pigg på morgonen. Idag gick jag upp straxt innan 8 och gick direkt till vårdcentralen för nya blodprov och sedan gick jag runt åbackarna och strömmen. Härligt för jag kännde mej riktigt skaplig med yrseln och det var kallt i luften men solen värmde =D

Nu har jag ätit frulle och väckt pierre, blir lite plugga nu. Ska nog göra religons uppgiften idag. Var på första lektionen igår i den kursen (religon b) och den verkar rolig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tryck på "Design", så dom där olika varianterna man kan välja mellan kommer upp, där någonstans står det "redigera stilmall", gå in där. Sen har jag mest gissat mig fram...Utgick från Orange City och ändrade. Bakgrundsbilden tror jag är överst, där har jag bara länkat till en bild som jag har sparad på nån såndär bildsida. Man får trixa och fixa lite, sen blir det kanske som man vill ha det :D Sen är jag inte bäst på att förklara heller... Vill man ändra färger är det bara googla html-färger så kan man få upp massa såna koder, bara klippa och klistra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback