Kvällstrött

Blir man tydligen när man är morgonpigg. Vilken överaskning, inte. Klockan är inte änns 8 och jag är svintrött och skulle lätt somna på fläcken men jag härdar ut! Måste se idol, haha.
Imorgon har jag bara en lektion vilket är toppen =D Ska plugga hemma sen men skönt att slippa vara i skolan, har mycket lättare att arbeta när jag får vara ostörd.

Lollo var här förut och försökte hjälpa mig med ändingar på bloggen. Hon lyckades lite iaf, Tack syster! Sara har varit snäll och försökt förklara oxå. Har inte provat mig på nåt seriöst än för jag fastna lite med smyckes grejset. Blev ett armband idag. Blev ganska missnöjd men efter en stund blev jag rätt nöjd ändå, Det var ju bara andra gången =D

Tänkte mest ge bort och göra till mig själv men tänkte även kanske sälja nåt om någon är intresserad. Antingen sånt jag redan gjort eller efter vilka färger och pärlor just du vill ha. Blir mest en symbolisk summa, typ 30 kr för örhängen, 50 för armband och kanske nån tia mer för ett halsband. Beror ju lite på typ av smycket och antal pärlor osv. Hör gärna av er om ni vill ha nåt eller vet nån som vill =D

     



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Min blogg handlar om kläder, skor, kändisar och mycket mer :) Kolla gärna in den och lämna gärna en kommentar! / Lisa

Postat av: Anonym

Weey du kommer bli värsta stenrik :D får komma förbi nån dag och kolla på smyckena och så, ;) kanske försöka göra ett själv eller nåt. :)

2007-09-06 @ 18:02:48
URL: http://musicachick.blogg.se
Postat av: Tanja

Fin bloggen blev! :)

2007-09-11 @ 08:30:02
URL: http://tanja.mejlamej.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback