jag har ständig hicka.

Idag och jag Malena och sally lätt gått en hel mil. Vi har gått och gått och gått. Fasen vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. Först gick vi till vrinneviskogen, sen 5,5 km sträckan i skogen där, hem igen och sen ut på stan och träffa Tessan och Zeke. Fika på fräcka fröken, Tessan bjöd på blåbärspaj mums, och sen gick vi en sväng i stan för att träna Zeke vid folk å sånt, han är ju typ jämt på landet så han blir lite lätt uppspelt i stan. Han tittade så roligt på alla människor och synade dem nerifrån och upp, haha han så jätterolig ut. Sally var mest moraliskt stöd :P Efteråt möte jag pappa på stan och sen kom Malena igen och vi gick upp till mamma och lämna sally och sen ner till Max för en hamburgare och sen genom hela stan hem till soffan och Idol. Jag är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback