Skitgrisen

Det är jag! Haha. Har Bellmans dregel i hela håret och på hela jackan ungefär, härligt! Har varit iväg i Åby idag med 4 hästar. Gick bra och sista klassen (130) blev tessan och bellis 2:a. Var 113 starter så det var ju helt ok om man säger så =) Nu ska ducha, äta och slöglo på tv och förhoppningsvis somna snabbt för jag ska upp tidigt imorgon med. Gick upp 5 idag och kom hem för knappt 30 minuter sedan så jag är TRÖTT! Nästan lika tidigt imorgon, snark!

154931-101
Fina Bellman i 130 klassen idag!





Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet.. jag är VANSINNIG! Men men.. det ät väl bara att acceptera så länge jag är kvar.. har ju inte tänkt att jobba där så länge.. Jag vet väl att jag kan lita på dej! :D Mina vänner kan jag ju lita på :P Värre med dom som låtsas vara ens vän :( Hur är det annars? Pussa

Postat av: Tanja

Vad fiin han är :)

2007-05-14 @ 08:09:25
URL: http://tanja.mejlamej.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback