Plugga, plugga, plugga...

Skrivning ikväll om Medeltiden (jippi) så jag har råpluggat hela tiden sen jag kom hem från miljökunskapen imorrse så jag blev tvungen att ta en lite paus nu för inget gick in längre, allt bara snurrar i skallen som vanligt =P Börjar få ihop allt nu men det är ju såååå mycket, 1000 år av krig, litteratur osv. Tungt.

I lördags var jag helt död. Fick nån typ av matförgiftning och satt och hulka mellan 4 på morgonen och 8-9 ungefär sen fick jag sova lite innan det var dags igen. Men det hade lugnat ner sig till söndagen och då var det åby igen. Nu blir det råplugga och prov efter prov från idag till onsdag kväll sen blir det åby igen från torsdag till söndag.... jag lär vara dödstrött på måndag har jag en känsla av.

Nä, tillbaks till böckerna.

154931-102
fölis ♥

Kommentarer
Postat av: Tanja

Ja, visst är han fin. Han ska bli min westernhäst hade jag tänkt :) Vilken söt liten fölis! Föl är ju bara SÅÅ söta. krama


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback