Mycket gjort

Är helt slut och ska upp klockan 5 imorgon, jippi. Dags att sova men tyvärr är bara kroppen trött och inte skallen. Typiskt! Imorgon blir det hästtävlingar, 4 odjur ska till Åby och hoppa.
Idag har jag:
  • Diskat 2 stora diskar
  • Dammsugit hela lägenheten
  • Tvättat typ 7-8 tvättar
  • Promenerat med Sally & Mor
  • Pluggat
  • Fikat med Mor (sally var med men hon fick inte smaka till hennes stora besvikelse, tjockis)
  • Fått skoskav
  • Lämnat in schemat för nästa termin
  • Bränt ut Little Britain, Hipp Hipp och Morden i Midsomer. Nu klarar jag mej ett tag =)
  • Pratat med gulliga Emma som jag saknar massor! Kom hit nu!! ♥
Me


Pierre & Syster

Kommentarer
Postat av: sarah

oj oj oj vad duktig du är =)

Postat av: sandra

men tjena, fan vad stor hon har blivit! (jag vet att jag låter som en gammal tant)

2007-05-23 @ 17:42:17
URL: http://ollikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback