Klimt

Har helt förälskat mig i Gustav Klimts underbara konst som är så underbart tilltalande att jag skulle kunna fylla varje vägg hemma med hans konst. Har två rätt stora dukar med två av hans verk på men letar mer, har nu hittat nåt företag som verkar ha alla hans större och även mindre verk på poster och även duk, jag vet ju vad jag ska shoppa när min lön från braviken dimper ner i juni....

154931-115
Denna har jag på duk.
Min favorit av alla tror jag nog allt...


154931-116154931-114
Och dessa två måste jag bara ha...





Nu måste jag verkligen plugga

Kommentarer
Postat av: sarah

ha ha ja när man har långt hår är det så lätt att dra ut på att klippa sig. skulle behöva det jag med!

Postat av: Louise

Ja verkligen fina tavlar! Den tavla ni har, den längst upp påminner om dig faktiskt, precis som pierre sa! Hur mår du? hörde att du var dålig! :( Sjukttrist att du aldrig kan få vara ifred från ryggsmärtor, yrsel och allt annat skit. Tittar förbi nån dag hursomhelst. Krya på dig & lycka till med skolarbetet. Sommar snart, även om du ska jobba så brukar värmen och allt grönt göra en lite gladare. Ha det så bra nu!

2007-05-22 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback