Usch dag idag!

Yr och helt kass i magen. Jippi vilken dag detta kommer att bli :( Pierre blev väckt av jobbet idag igen som skrek efter folk som vanligt. Tycker nästan lite synd om honom nu, han har jobbar typ 13 timmar om dagen sen i måndags. Han hade gått och lagt sig på soffan inatt för att inte störa mig och min sömn. Har aldrig sovit så här lätt som jag gör nu. Vaknar för minsta sak och tror att huset håller på att rasa varje gång fast det bara är skitsaker som låter. Skumt.

Kanske ska tillägga att på bilden där jag ska hoppa upp på Sam i förra inlägget så fick jag låna ihop kläder i och med att Linda är så himla liten. Jag har Peder Fredrikssons hjälm, Lindas kavaj och skjorta, Maria Gretzers ridbyxor och stövlar. Haha. snyggt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback