Trött så trött

Medicinen gör mig konstig, konstigare än vanligt då. Är så förbannat jävla trött men ändå kan jag inte somna och få sova ordentligt, det blir sådär som när man är övertrött och man till slut nästan känner sig i fyllan men kan ändå inte somna. När jag väl sover drömmer jag helt sinnesjuka drömmar som alla är på gränsen till mardrömmar. Sista innan jag klev ur sängen var det någon skumis som smög i våra fönster och försökte lossa hakarna på fönstrena utifrån. Varje gång jag kom på honom innifrån lägenheten försvann han från det fönstret och började på nåt annat tills jag upptäckte honom igen. Har ingen aning om vem han var för han var helt svartklädd med luva över hela ansiktet. Han lyckades aldrig komma in iaf, tur det för jag var helt ensam hemma och inga lampor funka. Det var som en mörk sommarkvälls ljus i lägenheten ungefär.

Nu har jag fuskat och laddat ner Kafkas "Processen" på ljudbok och dragit ner den i mp3 så jag slipper läsa sista halvan av skitboken. Ha!


Är jättesugen på att åka och rida idag men måste verkligen fixa och dona hemma idag, så mycket tvätt och skitigt är det oxå. Får väl titta på bilder istället :)

Fotona är från i höstas när jag red Ztina (e:Robin Z - Landlord, f. -01) en tur i dimman ute i Stenbro. Pierre är mästerfotografen :)
154931-72


154931-71
Ztina helt slut eller nåt. :P




Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej hej! japp fruktsallad är toppen- både gott och nyttigt! stackars dig som har så konstiga drömmar. jag hoppas att medicinen blir lite stabilare sen så du slipper dras med knasiga drömmar. men det borde ju gå att reglera in tycker jag! puss o kram nu är det läggdags för mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback