Skrivkrampen närmar sig

Min hjärna börjar bli uttömmd och skrivkrampen närmar sig långsamt men säkert. Ett prov per dag hela veckan, och idag två prov! Är nyss hemkommen från det första och ska iväg till 13.00 igen, yeehha! När jag kommer hem ikväll kan jag iaf andas ut lite för nästa vecka har jag bara 2 skrivningar. Sen hoppas jag det blir lite lugnare, hinner inte med nåt annat än de ytterst nödvändiga och sen ner i böckerna igen. Usch!

Imorgon ska jag iväg med Therese till linköping med ett gäng pållehästar :) Ska blir skönt med miljöombyte och slippa tänka. Hästeriet sitter liksom i ryggraden så det är bara att köra :P Tror det var Lasse liten, Ginst och Coccita som ska med. Kul för jag har inte sett varken Ginst eller Coccita hoppa ännu. Lasse känner jag ju utan och innan efter våran resa till flyinge ihop. Han är sååå go!

Pierre mest bara jobbar och jobbar och vi sover mest om varandra. Igår jobba han från 16.00-04.30. Surt men det blir pengar :)

Mina köksmöbler är finfina! Ska fota dem nån gång så ni får se dom, eller så får ni komma hit :)



Kommentarer
Postat av: Cattis

är det tävlingar i lkpg i helgen eller vad ska ni göra här med alla hästar? jag måste faktiskt komma och hälsa på dig, det är helt sjukt att jaginte varit i eran lägenhet än..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback