Mitt finger!

Har skurit mig igen! Klantiga jag! Gör så förbannat ont med små tunna djupa skärsår i fingertopparna. Pierre bara skrattade åt mig och sa att jag är överkänslig, men det är ju typ värsta såren man kan få. Svider så härligt skönt hela tiden. Jaja, nog gnällt för idag!

Har ett prov per dag hela veckan, hjälp. Skrev det första ikväll, gick riktigt bra! Imorgon ska jag vara stöd till Lollo i tingsrätten på förmiddagen och sen skriva prov på em. På onsdag kommer mina nya köksmöbler *jubla* har ett litet problem bara, vart ska jag göra av det som står i köket nu? Pallar inte att släppa upp det på vinden, eller det är ingen mening för det får endå inte plats däruppe. Skit.

Vilket väder det är! Malena och jag satt och sola i hundrastgården idag... så härligt!

Ska krypa ner och titta på engelska deckare nu som avslutning på dagen... mysigt.

Föresten, har ni sett reklamen på tv3 för James Bond, Extra extra och sen nåt mer program som är på fredags kvällar? Den lilla tjejen som är i slutet och ska beskriva Runar Sörgard är så jävla skön, vilken kommentar lixom "Han känns lite 80-talet tycker faktiskt jag" hahaha


Dagens:
Låt:
I´m on fire - Bruce Springsteen
Humör:
Glatt men trött
Inköp:
Vaderat kuvert
Post:
NT
Saknad:
Sally
Önskan:
Att Henke ska fortsätta i Manchester United, snälla henke!
Samvete:
Gott, skrev första provet för veckan. Alltid skönt att räkna ner.
Snyggo:
Jude Law

image35

Kommentarer
Postat av: lotta

du är också antagen! =0)
läs instruktioner i min blogg =0)

Postat av: Cattis

Hejje! tack för hjälpen med hjärtana.. nej korten är från igår (fusk) men han var alldeles nyvaken när jag tog dom. han brukar vakna och vara glad, han är ju alltid glad :) nästan.. imorse vaknade han glatt klockan 7 :( inte lika kul men det är ju bra för mina rutiner.. fast jag låg och drog mig till kl.7.30 han fick leka själv på golvet ett tag.. hehe ansvarsfullt värre. men jag lyssnar ju på honom. han läste i sina böcker. vad har du för dig?? kramar

2007-03-13 @ 11:23:03
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: Mia

Usch.. prov är hemskt.. :P Jag lider med dej! :D Jag mest bara jobbar o sliter men det känns tillräckligt :P Pussa

2007-03-13 @ 12:03:34
URL: http://denunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback