Göra absolut ingenting

och ändå få tiden att gå är jag rätt bra på. Har inte gjort ett enda dyft idag. Lagade mat i en timma och gick ut för att ta ut en hundring och sen vidare till kiosken för att köpa cigg. Allt jag gjort, på 12 timmar. Jag borde skämmas :P Gör jag i och för sig oxå :P

Men imorgon blir det full fart :) Ska ut med Malena på promenad vid elva och sen tänkte jag gå till Mio och titta på "mina" köksmöbler. Sen ska jag köra lite bil tänkte jag, har inte kört sen julafton så det ska bli kul. Har inte vågat köra när jag varit så väck mellanåt. På lördag ska vi fira Amanda i finspång, Pierres systerdotter. Hon fyller 3 år så det blir barnkalas :D

Dagens:
Låt: You Know I´m No Good - Amy Winehouse
Humör: Hanterbart
Inköp: Ett paket next
Post: Min ridsport!
Saknad: Sommaren
Önskan: Att min mage ska sluta flippa
Sötnos: Sally ♥
Samvete: Skulle kanske plugga mera
Snyggo: Mads *mums*

image31





Kommentarer
Postat av: Loäjs.

damn, vilken snygging.

2007-03-11 @ 18:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback