Fredag nu tack!

Fredagen = pengar! Ska bli skönt att kunna fylla upp kylskåpet med massa god och nyttig mat istället för att äta äckligt vitt bröd och annan onyttig och äcklig mat :(

Sally sover över inatt, skulle precis gå ut på kissrunda (hennes då) nyss men nån jävla idiot smällde nåt utanför huset och sally är så rädd för smällare och liknande så nu vågar hon inte gå ut så jag måste vänta en extra stund. Skulle kunna strypa fanskapet som smällde därute *arg*

Dagens:
Låt:
Somewhere Only We Know - Keane
Humör: Fnissigt trött
Inköp: Inget själv men pierre har köpt 42 tums plasma tv som jag invigde med Top Model
Post: H%M katalog
Saknad: Fritid
Önskan: En trevlig morgondag
Samvete:
Det löser sig nog...
Snyggo: Tvillingarna i Top Model, fan vad snygga de är på bild. Helt sanslöst!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Och GRATTIS i efterskott.. jag har inte varit hemma.. o glömde skicka sms.. FÖRLÅT!!! Känner mej bajs-dålig! (Om det är till ngn tröst!) Hur är det? pussa

Postat av: lotta

ja, de är ruskigt snygga på bild!
men inte annars, tycker jag...

2007-03-22 @ 23:46:14
URL: http://elvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback