Boudden

Det är mitt paradis på jorden. Finns ingenstans jag känner mej så välkommen som där.  Idag har jag och mamma varit där ute och ätit mat, fikat (glass, blåbär och grädde, mums!) sen tog vi en långpromenad med Sally och Ludde i solskenet. Jätteskönt och tyckte värken släppte i både kropp och själ. Sen när vi kom tillbaks var det lite krångel att få in båda hundarna i duchen men det gick tillslut med lite tvång och mutor. Dags för fika igen och rulltårta med blåbär, hjortron och hallonsylt... jag höll på att föräta mig om jag säger så. Mums igen! Mamma var så snäll att hon körde mig ut till Maxi nu ikväll så vi kunde få handla lite och nu sitter jag och väntar på mat och att tvättmaskinen ska bli klar. Sally är här oxå, hon ska sussa över :)
Jag hörde vår fåglar idag, länge sen jag kände sån värme inombords.

Nu ska jag pumpa kent tills öronen trillar av....

154931-17
Sally ska alltid titta bort!!!! GHHA!



Kommentarer
Postat av: Fia

.....

2007-03-04 @ 20:25:07
Postat av: Mia

Fint kort på din mamma! :) Jag ringer dej imorrn! När är du hemma? Pussa

Postat av: Sara

Sally är så söt!:D

2007-03-04 @ 22:26:55
URL: http://nooby.blogg.se
Postat av: Tanja

Mm, gott det där lät :)
Fåglarna har kommit till Skara med :D Hörde dem igår. Solen sken o det var alldeles, alldeles.. Underbart så att säga :) Kramar

2007-03-05 @ 10:08:14
URL: http://tanja.mejlamej.nu
Postat av: Cattis

Va fint! :)

2007-03-05 @ 12:12:25
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback