50 minuter till 22 år.

Snart den 20 mars... dagen då för 22 år sedan förlossningsläkarna på gamla sjukhuset gav upp tanken på att jag skulle komma ut den naturliga vägen och sövde ner min stackars mamma som gått 20 dagar över med sin förstfödda.  Fram med verktygen och ut med ungen... ME! Var envis redan då, var väl varmt och skönt där inne så jag tänkte väl stanna för alltid eller nåt :P Läkaren gav både mig och mamma ett snygg ärr som påminelse om min envishet. Mamma på magen (så klart) och mig skar de upp hela axeln på, har ett långt och ganska djupt ärr fortfarande :) Snyggt! Tänk om de satt den i ansiktet eller över halsen *hjälp*

Kul att jag går i skolan typ hela dagen imorgon och pierre ska jobba em/kväll... fira ensam :(

Gick bra i lördags med hästarna i linköping, tessan var ganska överlägsen typ 95% av allt folk där. Och hästarna hoppade fint! Ginst kommer bli en världstjärna... :) Sista helgen i mars ska jag och tessan åka till ljungby i 4 dagar med ett gäng hästar, roligt och bo i lastbil igen :)

Mitt kök har blivit riktigt fint även om det är saker kvar att göra. På bilderna är det köksbordet och stolarna jag köpt, har även köpt ett vitrinskåp dock inte det på bilden för det var för stort, men i samma stil :) och så har jag brun lädersits på stolarna och inte svart som på bilden...

154931-47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback