Yrsla

Kan man snart döpa om mig till... är yr nästan dygnet runt. Som att vara full jämt. Och det är inget roligt att vara alkis som alla vet. Eller? Nä, det är surt faktskt. Vill bara bli av med skiten innan jag blir knäpp i huvudet. Ska till optiker på tisdag och sen väntar jag på remiss till medicin avdelningen på sjukan och så ska jag göra nåt skumt nervbalans test. Det är nästan så jag hoppas på nåt gravt synfel på ögonen så att jag bara behöver ett par brillor eller linser så blir allt bra men sån tur(?) ska man väl inte ha. Inte jag iaf.

Har börjat jobba och det går bara bra än så länge trots yrseln. Har hunnit med 2 förmiddagar och 1 eftermiddag redan... tiden går fort när man jobbar(?). Hoppas jag slipper de där tunga yrselattakerna på jobbet för då är det inget roligt att leva för stunden. Det är sådär som det kan kännas om man råkar bli alldeles för onykter så man börjar må dåligt för att allt snurrar och kroppen blir tung och ostyrbar. Så är det plus att det känns som huvudet ska trilla av för det blir så jävla tungt, att plusen slutar slå, jag blir helt vit i ansiktet och det finns ingen återvändå utan jag får bara vänta ut det hela. Piss.


Kommentarer
Postat av: Louise.

Tycker så synd om dig, :/ hur jobbar du & så? Om jag kan komma förbi nån dag då du är ledig, å så kan vi glo film eller nått om du orkar & vill! Sköt om dig så hörs vi , puss!

Postat av: Emma Journalen

Usch, det där låter inget bra.. hoppas du blir bättre snart och att de hittar vad är för nåt. Kram Kram.

2007-06-04 @ 13:52:25
URL: http://journalen.blogg.se
Postat av: sandra

nä fyfan det där låter ju skitjobbigt.
vad jobbar du med?

2007-06-10 @ 12:01:02
URL: http://ollikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback