Miljoner på banken å svälter sig själv...

Inte vidare logiskt med tanke på att miljontals människor svälter för att de inte har pengar så går hon där med stålar till tusen på banken och svälter sig till döds snart för att hon tycker detär snyggt(?!) Sjuka människa!

154931-130

Har jobbat förmiddag idag och var så jävla trött imorse så jag trodde aldrig jag skulle kunna hålla mig vaken men det gick idag oxå! =D Började blödda näsblod när jag borstade tänderna, kroppen blev väl chockad av den tidiga uppstigningen nu när jag sovit till 12 typ varje dag hela förra veckan i och med att jag jobbade natt i början av veckan och sedan kom in i den takten och den håll i sig hela veckan. Jaja, ta nya tag heter det ju! Pierre Lagar lassange =D Mums! Sen blir det långpromenad om det inte börjar regna!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha :P Stackars sate :P Hon lever ett tufft liv.. måste ju spara inför pensionen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback