Telia är svin

Eller iaf jobbiga så det förslår. Hur ska man kunna betala en räkning man inte änns fått?

Har jobbat klart en period nu och är svintrött idag efter 3 nätter på rad. Var så övertrött imorse så jag knappt kunde somna. Vakna vid 11 av att brevbäraren slängde in nya La Redoute katalogen som väger säkert 2 kilo slog i hallgolvet med en duns som säkert hördes enda upp till granne. Kunde somna om sen men sov dåligt med helt skuma drömmar. Nu är jag ledig i 3 dar iaf så det är skönt. Hade tänkt åka till min söta Mia men har ingen bil att låna och taskigt med pengar + att jag är trött så det får bli på min semester i augusti. Lite roligare om Mia är ledig då oxå så vi kan hänga lite mer än när hon jobbar, Förhoppningsvis kanske det är bättre väder då med.
Katalogen var proppfull med massa snygga kläder, blev så shoppingsugen med får allt hålla mej tills jag slitit lite mer på kläderna jag redan har för det känns så jävla onödigt att shoppa när man har så man klarar sig ändå. Och hösten är inte här ännu...

Tvättade alla fönster hemma i måndags och det blev så fint, nu vill jag tapetsera om vardagsrummet sen är jag nöjd för ett tag framöver... måste prata med hyresvärden först bara...

Plockade blåbär med pappsi igår så nu ska jag gå och äta lite av dem... gotti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback