Men sluta nu!

Jobbiga jävla tidningar som ska skriva om Linda Rosing och hennes sorliga liv jämt och ständigt. Och kan inte hon bara lugna ner sig och skaffa sig ett vanlgt jobb och sluta med alla äckliga operationer. Blä så ful människan är.
Nästa grej är nu tydligen att hon och Fadde Dörrvakt ska vissa sitt "vanliga" liv i en såpa. Vem kommer titta på en sådan???

"Hej jag heter linda, jag är feminist, jag viker ut mig, nu ska jag aldrig vika ut mig igen, oj nu ställer jag upp i playboy, nu blir jag feminist igen å går med i nåt fjolligt parti, hej vi fick 3 röster i hela sverige, nu blir jag artist, oj ingen tyckte jag va bra, nu ringer jag tidningarna å visar mina platik operationer som ingen bryr sig om, oj nu blir jag en spansk mjukporrskådespelare, oj nu vill fadde ha mig som hemmafru så jag stannar hemma och låter mig filmas dygnet runt... vad gör man inte för pengar?"

SNÄLLA SLUTA!

Kommentarer
Postat av: Louise

ja hon är blåst den bruden.

2007-07-26 @ 17:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback