Yrsel

Jag har senaste månaden haft en otäck yrsel som kommer och går under dagarna. Mår ju illa med eftersom det känns som man är smålullig hela tiden. Mamma tror det kan vara syn eller hörselrubbning så jag ska ringa och boka tid imorgon hos farbror doktorn.

Idag har det varit segt värre. Fast jag promenerade upp till mamma och fikade. Sen åkte vi till öb och handla massa tandkräm å sånt. Billigt men fan vad jobbigt å handla där, totalt kaos och aldrih hittar man dit man ska. Måste vara ett rent helvete att jobb där.

Har bara rökt en cigg idag. Gräjt!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja eller också kan du ju vara gravid. Så där hade jag när jag var gravid. Menmen! jag hoppas du mår bra annars och att det går bra i skolan!? kramar!

Postat av: Miia

Hejje! Såg att du ringt, ringer ikväll! Pussa

2007-01-30 @ 08:59:06
Postat av: Miia

Hejje! Såg att du ringt, ringer ikväll! Pussa

2007-01-30 @ 08:59:11
Postat av: Cattis

Hej raring. har du varit hos doktorn? hoppas det gick bra iaf. kramar!

2007-01-30 @ 13:22:03
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback