Allt på gång samtidigt.

Huu! Jag tänkte att första veckan blir nog lugn... snacka om lurad! Hundra papper på var och varanan lektion och så ska man skriva små korta presentationer av sig själv till varje jävla lärare. och vissa gav ganska stadiga läxor på en gång. hjälp.

Jag och min kära sambo kommer typ bo under samma tak men knappt se varandra på länge känns det som. Han jobbar bara em/kväll hela tiden och jag har lektioner mest varje förmiddag. Men men... vi lär inte trötta ut varandra iaf. eller nåt.

I lördags var jag hemma hos min favorit Elin och drack vin och surrade om allt mellan gärsgården och diket ungefär :P Sen var det helt jävla omöjligt att få tag på någon som kunde komma ut med mat till oss. Snacka om fyllesvin hela bekantskapskretsen. Under natten kom Per och nästan lyfte taket på elins stall och lägenhet... lät som så iaf. Läskigt. Vi blåste nästan bort när vi skulle ta in hästarna.
Pierre ringde vid 4 och gapa och skrek som en tok. Nån hade slagit igen våran ytterdörr som bara kan öppnas från insidan så han var utelåst i fyllan mitt i natten och slog sönder en ruta i dörren för att komma in och skar upp massa på handen och underarmen. Så det var blodstänk på dörren, blodspår på golvet och blod i halva sängen ungefär.... mindre mysigt.

Nä, nu ska jag åter gå till pluggande och sen blir det deckare på 4:an. Wihhuu! Imorgon kommer pengana från csn. Wihhuu igen! Ska bjuda Malena på en fika med semlor efter skolan :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Lakritstroll! *peka och skratta* :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback