å hej å hå!

Vilken städdag. Har knappt gjort något annat sedan jag vaknade. Tvättat, dammsugit, torkat golv (med den tasiga hinken och svabben som pierre i raseriutbrott nästan slagit sönder helt, jättelätt å städa nu. Morr!), bädat rent i sängarna, dammsugit soffan (hittade 2 tändare och småmynt) , lagat mat och diskat. Nu har jag bara en masik kvar, så skönt! Sally kommer imorgon och ska sova här så det var lika bra och göra skiten idag med tanke på hennes dammallergi. Vill ju inte att hon ska bli sjuk när hon ska vara här. Och så kommer pierres mamma, syster och hennes två små troll hit på lördag.
Grannen barrar knappt nåt, så den måste trivas :D

Nu inväntar jag Malena som kommer någon gång i kväll. Skanog läsa lite i min bok jag fick i julas :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej hej! jag jobbar i kassan på IKEA, det är helt ok. iallafall på helgerna när det är dubbel lön.. ;) kul med yoga, jag har gymkort i stan men hinner aldrig gå.. när jag har lite tid över vill jag hellre rida Carmensita. Binning mår bara bra, han ställer sig upp mot precis ALLT just nu. vild och galen. och söt förstås! hur trivs ni i lägenheten? vi måste ses snart. puss o kram

Postat av: Anonym

Jasså, barrar inte grannen? Lustigt ;)
Allt bra med dig? Ska du plugga på Komvux nu i vår med? Kram

2007-01-17 @ 15:17:58
URL: http://hem.passagen.se/testar-hemsida/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback