vi är små bagare som står i köket mest hela dagen...

Pierre och jag har tagit oss i kragen idag. Promenerat (ja, jag lyckades utan pistolhot få med honom ut) och handlat mat i en spar butik vi råkade hitta på vägen. Så nu lagas det mat för hela veckan ungefär :D Pizza, lassange och nåt mer icke bestämt ännu. Eller förlåt, nu ljög jag. Pierre lagar mat, jag har än så länge bara rivit ost och öppnat en konservburk. Det var ju faktiskt hästhoppning på tv, Hallå! Roffe och tjocka Mac Kinley kom femma. Han var så kalas fin i grunden att jag nästan satt päronfestisen i halsen. Menar han brukar mest korva sig över hinderna med ett jävla nedslag i varje runda. Men icke idag. Fast det kom i omhoppningen istället. Tjockis! :P Och så var ju Malin och Flippan var 3:a förra helgen på min favvo tävling i Amsterdam. Ni skulle se den tävlingsplatsen, man tror man är i himlariket. Nästan kritvit sand överallt på alla banor och så fint och lyxigt överallt men ändå typiskt holländskt trevligt och glatt. Underbart ställe! Haha ni som räknade bort Flippan när hon vägrade på VM sist. Jag har alltid trott på den hästen. Lätt bland de 5 bästa hoppstona i världen.

För övrigt har inte yrseln försvunnit även om den idag har varit väldigt snäll mot mig och låtit mej slippa den halva dagen iaf. Tack eller nåt. Och snälla alla som tjatar om barn. Ge upp! Jag är inte med barn!


Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är det de som redan har barn som trott att du är med barn? Typiskt mammafasoner...Tss..^^

Jag såg också hoppningen, fast bara slutet. Roffe is the best :p Fast han ska ha Pia-Lotta...:'(
(Hej, jag heter Sara och jag är en häst-fjortis)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback