Trötthet

Hjälp så trött jag är idag, tvingade mig ur sängen när klockan ringde förut. Och då stod klockan på 10:00, inte alls tidigt alltså :P Men obotlig trötthet tillhör sjukdomen så. Snöar fortfarande ut och med tanke på snömängden har det nog snöat hela natten skulle jag tro. Malena kommer vid 12 och hämtar mig. Vi ska ut och promenera i ovädret. Uppfriskande är ordet!

Percy är död. Eller troligtvis, han har inte vissat sig i stalllet på evigheter. Så han är nog död. Fast kopian Melker verkar tycka det är skönt att slippa överhuvudet. Fast Melker är en stor mes :P Nu är båda bröderna döda :( Först lilla Nisse som inte kunde jama, han dog när han var tvungen att prova att springa in i slåtermaskinen. Gick inte så bra. Sen nu Percy som sprungit bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback