Snöstorm?

Det ska tydligen bli oväder men här är det lungt än iaf. Igår blåste det nåt förskräckligt och kallt som fan. Var hos Tessan på fm och red Ginst. Han är så fin att jag blir alldeles kär! Brun, vit stjärn, snygg som attan. Efter Guido-Cortez tror jag det var. Cortez iaf, och han är inte alls "dum-i-huvudet-min-pappa-är-Cortez". Något nervös av sig ibland men annars finfin. Inte som vissa andra Cortez hästar *hmm* Jag och rebecka var ute och red med Ginst och Bellis i kylan. Vi höll på att få oss en fin luftfärd när 3 änder flög upp ur ett dike när vi kom förbitravandes. Bellis satte av i galopp och lilla Ginst hoppade rakt upp och ner och lyckades tvärvända i luften. Hihi! Söta :D

Jag vill ha vår nu! Trött på kyla och snö! Vill ha blomstrande syren och äppel träd nu!

154931-59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback