Så var det fredag igen.

Lite yr idag igen, inte bra. Skulle till skola imorrse men försov mej en aningens. Hade gärna åkt ut till Tessan och alla pållarna idag men kunde inte få någon skjus ut och vågar inte ta bussen ännu iaf jag snurrar bort mig. Men men. Ska till Elin imorgon och busa. Hon är helt ensam för familjen är tydligen i fjällen. Strömlös hade hon varit oxå, stackare. Så är det på landet :P

Skolan går verkligen på halvfart men rättskunskapen är jag flera veckor förre i. Himlans bra att nåt är bra gjort iaf. Fick utlåtandet "Mycket bra skrivet och tänkt. Du är alldeles utmärkt duktig på det här!" av min lärare när jag fick tillbaka min senaste inlämmningsuppgift. Kanske ska bli jurist? :P

154931-42

Sally med snö överallt *fniss*

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej raring. hoppas du blir bättre! får du medicin och så eller? jag har sökt jobb på hemtex också, vi får se hur det går. det är ett halvtidsjobb och jag ska på intervju nästa vecka, om de ringer men det borde de göra.. annars är det bra med mig, sarah är här från mora och vi ska ut med fia, lena o sara ikväll o käka indiskt. skoj! vi måste träffas nån dag snart, det var jättelänge sen nu.. kramar o kul att det går så bra i skolan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback