Pappa fyller år...

Idag och jag har shoppat loss på stan :D Handlat fina paket till pappa som fyller 46 år, för en gångs skull hitta jag nåt roligt att ge bort.  Sen fick man sitta och vänta nästan en halvtimma på apoteket, uscha. Jättesurt att sitta där verkligen. Ena efter andra personen kommer med rinnande näsa och halsflus och allt möjligt. Jag som är så infektionskänslig :( Har fått min medicin nu iaf och ska börja äta den imorgon tänkte jag. Världens minsta piller var det, syntes knappt.

Jag har namnsdag idag med, Maria! Grattis Maria i halmstad om du läser min blogg idag :D hihi

Har skrivit två större prov på mindre än 12 timmar nu, igår kväll skrev jag företagsekonomi prov och imorse ett på miljökunskap om gifter å så. Sista gick nog bäst känns det som i efterhand iaf. Imorgon ska jag redovisa Processen av Kafka, herregud! Kan man läsa träligare bok?? Inte har jag läst klart än så vad jag gör ikväll är ju färdigbestämt. 

154931-70
Kortet är från Lollos skolavslutning hos mormor och morfar. Pappa, syster och morfar sitter i trädgården och väntar på momors berömda jordgubbstårta... *vill ha*




Kommentarer
Postat av: Cattis

Grattis på namnsdagen!

Postat av: Anonym

GRATTIS du med :P Jag vet aldrig när jag har namnsdag :D Hur mår du? Pussa!

2007-03-02 @ 15:34:31
Postat av: Mia

GRATTIS du med :P Jag vet aldrig när jag har namnsdag :D Hur mår du? Pussa!

2007-03-02 @ 15:34:57
URL: http://denunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback