Nu vet de

Jag har sjukdomen hypotyreos. Underproduktion av sköldkörtelns hormon tyroxin. Måste äta hormon tabletter resten av mitt liv och kan blir jättedålig med hjärtklappningar, darrningar, svettningat och allmän stress och nervösitet de första månaderna(!) av behandlingen. Medicinen kan även ge mig svåra depprissoner. Men jag kan oxå blir helt bra och vara symptomfri om en månad och aldrig mer känna av min sjukdom om jag sköter medicineringen. Fy fan. Har läst om det på massa sidor här nu på internet och vet inte om jag ska hänga mig eller äta upp alla tabletter jag hittar hemma. Det känns piss. Nä, det känns jävligt jobbigt rent ut sakt.

Pierre, kom hem nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips: Hur klyshigt det än låter: ta dagen som den kommer. been there done that. inte hafr den sjukdommen men kännt samma sak!

Postat av: Miaa

Me love you! :) allt kommer att ordna sig! Det finns inget ont som inte för nåt gott med sig.. :D Pussa..

2007-02-23 @ 12:46:38
Postat av: Cattis

Du klarar det gumman (massa utropstecken).

2007-02-23 @ 12:53:13
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: lotta

usch, vännen. det var inget roligt att höra.
men du får se det så här; nu vet de vad som är fel och vad man kan göra åt det. och du får hjälp.
och du som är så stark och söt kommer klara det här galant!!!
massa kramar

2007-02-24 @ 12:34:13
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Cattis

Hej raring. hur mår du? jag tänker på dig och hoppas att du har det bra efter omständigheterna. Har Pierre kommit hem? kram!

2007-02-25 @ 18:16:03
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback