Morgonmusik....

Så en ny dag och solen har gått upp även denna dag. Härligt! Dessutom har det snöat rikligt under morgonen så det är vitt och vackert ute :D Och det snöar fortfarande. Yipppiii!
Mindre roligt är min nageltrång på stortån som jag inte kan förstå hur jag åtdragit mig. Skumt är rätta ordet. Och ont!
Leo var här och bara var söt hela em/kvällen igår :) Vi var bort till Malena en sväng med i ovädret. Sen låg vi två i soffan och glodde på film hela kvällen, eller jag iaf för Leo sov mest. Ska iväg och hämta honom efter geografi lektionen senare idag :)

Ärligt talat, Justin Timberlakes/FutureSexLoveSound skiva är kalas bra. Speciellt "What Goes Around.../Comes Around Interlude". Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback