Bokrea snart!

Och jag och gubben här hemma har redan förbeställt på Adlibris (lite fusk det där) för 1000 kr. Men det var 21 stycken böcker, mest matlagningsböcker. Pierre sa nåt i stil med "Ja nu får vi läsa böcker hela månaden istället för att supa upp pengarna" Men hallå?! Vem är det som dricker upp flera hundra varje månad i vårat förhållande? Inte jag iaf :P Har inte druckit sen jag blev sjuk vilket var typ andra veckan i januari. Duktiga jag :P

Har varit ute med mamma och sally runt åbackarna idag. Härligt men något isigt. På vägen hem köpte vi en varsin semla och festa på när vi kom hem :D jag älskar semlor!

Har bjudit på ett par läckra jenas på tradera, hoppas jag vinner på den summan. Då har jag tur :D

Kommentarer
Postat av: lotta

jag har sovit hos föräldrarna ikväll. jag jobbar med hemtenta och min lillasyster har sportlov. mamma har lämnat pengar, så vi kan köpa semlor sen =0) mmmmums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback