Vatten

Sitter med min kanna vatten som vanligt framför datan och skriver mitt jätteroliga svenska b arbete om medeltiden. Ska sätta mig med geografi sen, ska skriva om just vatten. Vattenkonflikter och sånt. Roligare är medeltiden iaf . Syster skulle komma förbi sen, hon har för övrigt börjat blogga :)

I helgen åker jag till Västervik med Tessan och 3 djur, blir Ztina, Couita och Bellis ser det ut som, kanske Franz oxå :) Min gulleplutt :) Vi ska bo där nere själva för Nicke (tessans far) skulle tydligen hem och jobba. Hur ska detta går? :P hihi

Och nästa helg åker dansken, mamma, me och halvdansken till Köpenhamn för att gå på kalles systers 50 årskalas. Lollo kanske med ska åka :) Roligt det ska bli! Hoppas på finfint väder!

<---- den var söt, vill ha!



Kommentarer
Postat av: Mia


KLART ATT DU INTE JOBBAR MIDSOMMAR! :D Du ska ju vara här då :P Ok.. tradera är bra ibland :D Usch vad jobbigt.. men hjälper ínte medicinerna? Nja.. allt är väl sådär.. jag jobbar jämt och när jag väl är ledig orkar jag inte göra ngt :P typ :D Jag måste lära mig att säga nej för att inte jobba ihjäl mej.. men å andra sidan så tjänar man ju pengar :D Pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback