Västervik

Har jag spenderat helgen i. Har varit på tävlingar med Tessan och hästarna. Helgen gick fint, på lördagen var Coquita nolla i 120 och i laget. Ztina var mest mupp hela dagen och flög omkring på banan i största allmänhet sådär som bara hon kan. Bellis vilade första dagen. På söndagen var Bellman nolla i 130 på morgonen. Sen var han träben och hade två ner i laget. Ztina överaskade oss alla med att vara hur fin som helst och felfri i 120 klassen! Vi stog mest och gapade :P I sista klassen en 130 vann Coquita och Lasse var nolla i unghästklassen (som vanligt) De var båda jättefina!

Igår när jag kom hem hade P fixat mat och godis till mig =) Mums!

Just det, valborg idag. Ska nog loppa hemma i soffan ikväll. Orkar inte gå ut och festa iaf. Ska med Tessan och två bäbisar till Skogslotten på tisdag så jag behöver min skönhetssömn. Som om det skulle hjälpa :P


Coquita


Ztina


Lasse

154931-87
Bellman

154931-91
Lasse mallgroda :D


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hoppas du får en GREAT Valborg! :-)

Postat av: Tanja

Tack :) Jag håller på o gör om den så den ser ännu finare ut den (smakprov finns på http://hast.tajt.nu/joomla det är bara en kladd det som står där nu, men jag ska leka med den ett tag o lägga upp den på hast.tajt.nu när jag lärt mig programmet)
Fina kort du tagit! :) Kul o vara på tävlingar när vädret är bra.
Jag har fått hem en ny häst som jag ska sälja. Spekulanter kommer redan imorrn :) Annars är det bra, typ. Min fot spökar än så det blir läkaren på onsdag. KRAMAR

2007-04-30 @ 19:42:32
URL: http://tanja.mejlamej.nu
Postat av: Emma

Hej igen!

Vad roligt med fler bilder på Lasse och att det går så bra för honom.

Som jag skrev i en annan kommentar på ett tidigare inlägg (vet inte om du sett det), så äger jag alltså Lasses mamma. (som för övrigt gick riktigt bra på en dressyrtävling i helgen)

Jag lär kolla in din blogg lite då och då!

/Emma

2007-05-01 @ 16:40:42
Postat av: Fia

Emma: Hej! Jo visst är han fin :) Så du har hans mor, vad kul :) Vilka klasser går hon då? Är hon lika charmig och rolig som Lasse? Jag är kompis med tessan och så har jag jobbat som hästskötare ute i europa så jag brukar hänga med henne som mycket jag hinner. Lasse är ju favoriten att ha med för han är så okomplicerad men ändå ett riktigt charmtroll. Vi ska väl till Åby om två helger och tävla så håll utskick! /Maria

2007-05-01 @ 20:52:39
URL: http://www.fiaia.blogg.se
Postat av: Louise

Fina bilder de blev på hästarna (: kanske kommer förbi idag en sväng å lånar datan din, (;

2007-05-03 @ 12:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback