Varför skulle jag ha långtråkigt?

Höger eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu?
Lättskrämd. Låter nåt väldigt i vårat gamla hus när det är sånt här oväder ute. dessutom blir jag nojjiga av medicinen.
Favoritgodis?
Laktris, salt givietvis!
Är det något du absolut inte äter?
Lever är sjuk äckligt! Sniglar, kräftdjud och sånt med. Blä!
Musik just nu?
Back to Black - Amy Winehouse
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja?
Antiken
Sommarplaner?
Jobba och bada :)
Fisk eller badkruka?
Fisk såklart!
Längd och vikt:
Längd 166. Punkt slut.
Favorit väder:
Soligt men inte jättehett, gärna lätt vind!
Välj tre saker att ta med till en öde ö:
Mat för resten av livet, solkräm och pierre. Sen skulle jag stanna där.
Spelar du något instrument:
Nej
Morgon eller nattmänniska:
Nattmänniska
Sparare eller slösare: Sparare
Vad är viktigast för dig:
Att de jag älskar har god hälsa och är lyckliga.
Bästa film:
Kan ju inte välja en!
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Tror du på mirakel:
Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Ja
Ser du dej själv som tolerant mot andra:
Haha, nja. Beror ju på, mitt tålamod är inte alltid det bästa och då blir det som det blir.
Hur många barn vill du ha:
Mellan 1-3 typ :p
Bio eller långpromenad?
Först långpromenad sen bio :)
Snarkar du?
Nej, men pratar typ jämt i sömnen. Bla, bla, bla...
Stjärntecken?
Fisk
Rädd för insekter?
Nä.
Största svaghet?
Dåligt tålamod och alldeles för envis ibland. Halvtaskigt ölsinne med :P
Detta är jag bra på:
Sova (lätt världsbäst), greja med problemhästar, yla ikapp med sally, vara jobbig mot min sambo, städa, dansa konstiga danser, fota (ibland) och äta bär och nötter! Svulla!
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? Trolla, gör mig osynlig.
Vad vill du jobba som?
Lyxhemma fru som kan lägga all sin tid och makens pengar på mina hobbie, hästar och hundar :)
Chips, morötter eller godis?
Chips och morötter till dip :D
Pizza eller hamburgare?
Hamburgare
Har du någon flick/pojkvän?
Pojkvän
Tänker du tatuera dig? Har du kanske redan, vart?
Ska väl någon gång... Har sån beslutångest vad jag ska tatuera in!
Stökigt eller välstädat?
Välstädat, hur kan folk leva i oreda och skit?
Hur många syskon har du?
En syster, yngre.
Är du rädd för blod?
Nej, blir jobbigt att vara rädd för blod när man har en hel del i sin egna kropp. Tog blodprov senast idag!
Vad är du mest rädd för?
Att de jag älskar ska bli sjuka och försvinna från mig.
Saltar du på maten?
Ibland
Gillar du att sjunga?
Yepp, men mest för mig själv eller hunden.
Brukar du sola?
På sommaren...
Röker du?
Ja
Snusar du?
Nej
Te eller kaffe?
Kaffe på morgonen och grönt te på kvällen.
Har du en besatthet?
Nä, inga jobbiga iaf :P

Så ja!




image79
Tänk om man somnade lika fort som Sally, på mindre än en minut snarkar hon!



Kommentarer
Postat av: Fia

Tjop

Postat av: Mia

Du måste verkligen ha lite att göra :P Ja.. vardagsrasism är hemskt.. den är accepterad.. Hur mår du? Pussa

2007-04-20 @ 10:48:48
URL: http://denunderbara.blogg.se
Postat av: sandra

den här tjuvar jag för jag har tråkigt precis just nu!

2007-04-23 @ 21:29:46
URL: http://ollikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback