Sommarvärme

Det är sånt härligt väder att till och med jag vaknar tidigt och är pigg och glad :) Igår var det 80-årskalas för mormor ute på Boudden. Massa folk och mat och tårtor och sånt! Trevligt! Mormor fick förutom alla fina paket ett helt hav av blommor. Helt sjukt mycket!! Jättevackert när vi ställde ihop allting. Jag och syrran var på promenad med Sally och Ludde. Sally den grisen sprang ner i ett dike med grön/svart sörja och kom upp och luktade värre än avlopp så vi gick till sjön så hon kunde bada av sig. Hur kul som helst tyckte hon givetvis som simmade som en tok efter alla pinnarna vi kasta i. Jag stog själv med fötterna i vattnet för jag hade bara flipflop som jag råkade tappa i skogen och grisa ner fötterna.

När jag kom hem så hade P slutat tidigare så vi satt och kolla på fotboll på Harrys en sväng sen drog vi till Higlander in och invigde uteserveringen för i år! Jag drack en ny x-cider smak, rabarber och granatäpple, hur god som helst!

Nu ska jag popa V&A med kent, sen ska jag väcka gubben så vi kan åka och storhandla på Maxi. Har lånat morfars bil för jag ska köra mormor och Eva imorgon när de ska handla till middagen på lördag.

154931-85
Buketten med vildblommor jag plockade på promenaden igår.

Kommentarer
Postat av: musicachick

Tokhunden Sally rakt ner i skiten, dönöjd som vanligt :D

2007-05-02 @ 13:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback