Njurarna värker.

Nu har kroppen börjat spöka igen, trött som en lemur och har så ont i njurarna att jag orkar inget. Ska upp till vårdcentralen imorgon för nya blodprover så får jag vet om jag måste höja dosen av hormoner igen. Känns just nu som det är nödvändigt men då blir jag sådär härligt överspänd, nervös och får en släng av insomnia. Underbart med hormonfel.

Har legat hemma hela dagen och läst om Medeltiden (hurra vad kul) och nästan läst ut "Doktor Glas" av Hjalmar Söderberg. Jag gillar den starkt, jag som brukar ha svårt för klassiska litterära verk efter "Processen" - Kafkas hemska bok.

Tittat på Top Model alldeles precis. CariDee är för härlig ändå. Helt flippad och så snygg, jag som inte tycker blondier är så snygga.... hehe. Måste läsa klart boken nu... tjo!




Kommentarer
Postat av: Josse

CariDee är bäst! Hon är så min favorit :)
Jag höll på att dö av skratt när hon "gömde sig snurrigt" ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback