Ljungby & halsfluss

Fredag till söndag förra veckan var jag i småländska Ljungby med Therese och 3 av djuren. Lasse liten var nolla i alla sina unghäst klasser (3 stycken klasser varav två 130 och en 120), fredagens var riktigt bra, förmodligen det bästa han hoppat. Coquita var jätteduktig hela helgen och placerad i alla klasser utom den första på fredagen då det blev en ryttarmiss :P Bellman träben puttade ner bommar mest i varje klass men var duktig på söndagen då han blev trea i stora finalen på 140. Duktig var de iaf :) Och hjälp vad trött jag var när jag kom hem, orka knappt prata. Haha.

Och nu sitter jag med halsfluss hemma. Har konstigt nog knappt någon feber men äta är omöjligt. Aj! Har kört hem frigges bil från skavsta och sen hämtat mammsen och sally på boudden, det ända något ansträngande jag gjort idag.
Imorgon kommer Sally och Lollo hit och sover. Pierre ska iväg till finspång och sen vidare till stockholm och spela med branko.

Lasse har pannband... eller nåt typ? :P


Leka med tungan är roligt :p


Bellman innan prisutdelningen i 140.


Coquita på framridningen.

154931-58
Franzzzzz!!!!



Kommentarer
Postat av: Mia

Så fin skimmel! :P

Postat av: lotta

lasse kanske är sugen på dreads eller rastaflätor bara? ;0)
så fin i alla fall!!!

2007-04-05 @ 20:54:09
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Cattis

Hejje! hon är klippt en gång i typ november, så hon klarar sig! jag tog av henne täcket igår så hon har fått gå och svettats ett tag men nu är det slut på det! har du lust att träffas nån dag o käka glass på bosses kanske? mia kommer väl snart, då måste vi träffas allihopa. stackars dig som har halsfluss, hoppas det blir bättre snart! pyss o kram

2007-04-05 @ 21:26:12
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: sarah

he he ja jag hoppas verkligen att jag överlever, jag jobbar extra i en klädaffär, och där träffar man på dom mest lustiga människor kan jag lova! glad påsk på dig!

2007-04-07 @ 14:33:30
URL: http://sarahm.blogg.se
Postat av: Cattis

Hej raring. hur mår du? uppdatera mera :) puss o kram

2007-04-09 @ 12:31:35
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: Emma

Hejsan!

Hittade hit när jag sökte på Lancino på google. Jättekul att se bilder på honom. Jag äger nämnligen hans mor (som dock tävlar dressyr nu, men ändå!), så det är skojigt att följa Lasse.
Jag får uppdateringar från Monica då och då om hur det går och hittills har det ju gått jättebra i år.

Ska kika in igen framöver, hoppas på fler bilder på honom!

/Emma

2007-04-29 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback