Svart kaffe

Helt otroligt igentligen. Jag som innan jag böjade jobba för Linda och var ute och röjde i europa i nästan ett år aldrig hade drukit kaffe nu kan sitta och hinka i mig svart kaffe. Började röka med och dricka coca cola som jag inte alls gillar nåt särskilt förut. Vad dum man är ibland. Fy skäms Fia!

Tänkte lägga upp lite bilder från i sommras när jag var hos min favvo Mia nere i Halmstad. Vi var så duktiga och gick upp jättetidigt för att rida innan den där hettan kom som i somras var så slående. Blev fint ljus i några av dem där på morgonen.... Byggare Bob (katten somöverlevt allt) kom med på en bild med...å en annan slöis :D Och jag rider utan hjälm som vanligt *ser oskyldig ut* Fick faktiskt inte på mig Mias lilla hjälm! Benita är så snygg!

  154931-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback