Granen

Nu står den där, sne och fin :D För den är sne fast det går inte att göra nåt åt det liksom för den grenar ut sej lite skevt 1 meter från botten. Jaja... fin är den iaf. Och jag har lyckats med värsta kruxet, nämligen ljusen! Duktiga jag som själv gör sååå mycket *lite självgod* Kände att jag skulle bespara Pierre det, han hade ju lite svårt med grillen på 7 delar i sommras så :P Imorgon ska jag ut och shoppa julgranspynt och glitter.

Kolla på böcker idag och ibland kan man undra hur fan vissa böcker får tryckas. Som Ebba von Sydows hemska rosa modebok borde nästan bränas på en sån där medeltida häxbål. Blir så trött på henne och Sofi Fahrmans "mode" sidor överallt. Vadå överexponering av självutnämda modegudinnor?! De sätter betyg och bestämmer om vad som är "inne" och "ute". "Det är SÅ ute med slitna jeans" Men snälla, kan inte bry mej mindre om vad de tycker. Stil har inget med mode att göra igentligen utan har med självkänsla och trygghet att göra... att man vill, vågar och kan klä sig efter sitt eget tycke och tänke. Det de två blondinerna nämda ovan går efter är vad "rätt kändisarna" slänger på sig och det säger väl rätt mycket om deras egen förmåga och tänk. Två tragiska tjejer utan stil, utseende (de är inte snygga, verkligen), känsla och normalstor begåvning. Hade de det sista hade dom skämt ihjäl av att se vad de själva skrivit.

Kommentarer
Postat av: lotta

tja snygging!
att du hittade mig ute i vimlet av bloggar =0)
hur är det med dig?
jag var bara på semester i paris ;0) en välförtjänt sådan då jag inte gjort annat än jobbat i sommar ;0)
god jul och kram och puss!!!

Postat av: Sara

Jag tycker vi bränner upp både Sofi och Ebba. Inte deras böcker, utan personerna i fråga :D Modegurubål! Woho!

2006-12-22 @ 00:36:59
URL: http://nooby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback