Åby nästa

Uppe med tuppen idag! Har lagat till två matlådor till idag för Åby horse show börjar idag och är till nästa söndag. Tar med egen mat eftersom jag håller stenhårt på GI fortfarande. Med resultat ska nämnas, 2 första veckorna gick jag ner 3,5 kg. Nu har jag inte vägt mig sedan dess så med yttligare 5 dagar kan det vara nåt kilo till. Inget ont i magen eller huvudet på hela tiden :D Lillasyster ska med idag så ska lära upp henne lite när det gäller tävlingar, självklart kan hon en del för hon var med till Belgien 2 veckor när jag jobba hos Heed. Nä, måste dra nu, första hästen är redan på väg till Åby, våran 5 åring efter Cagliostro. JAg och syrran ska ut och mocka, rida de som inte ska tävla och fixa iordning de 3 som ska åka till Åby efter lunch! Håll tummarna för oss i helgen!
154931-220
Galelio född 2003 efter Cagliostro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback