1 majtåget

Har precis suttit utanför "vårat" hus och tittat på första majtåget med alla hojar å bilar. Tog bänken på gården och ställde längs med huset och la ut fårskinnsfällen så där satt vi å drack kaffe :D Ibland är det bra att bo mitt i stan. hehe. Blev inte lång stund i stallet idag. Alla hästar fick gå i skrittmaskinen och sen gå i hagen för resten av dagen. Alla har gått rätt hårt nu senaste dagarna så en vilodag skadar varken hästarna eller mig och Tessan. Nu ska jag städa lite hemma och straffa min jävla bimbo till granne som spelar trance hela jävla dagarna på högsta volym å tror hon är coolast i världen. Har satt på Queen of the stone age på högsta volym i vardagsrummet så jag slipper höra hennes skitmusik...haha. jag är så barnslig ibland.
154931-209
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback