Sovmorgon...

Blev verkligen sovmorgon idag, en perfekt början på semestern alltså. hihi. Ska äta min ägg och bacon frukost snart och se ska jag nog allt rensa lite i kökslådor och skåp. Allt trasigt ska slängas! Vet inte hur många sprukna matlådor och halvtrasiga smörknivar det ligger där men det är en del. Nelly.com har stor-rea nu och vad mycket snyggt de har! Nu har jag för en gång skull pengar men måste lägga undan till resan i vinter. Känns surt nu men jag kommer ångra mig när jag är i kina och hittar någon jättefin sak jag vill ha där och inte skulle ha råd för jag shoppa upp alla pengarna på nelly.com rean. Blir inte bra . Nu är det frukost dags.
None

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vilka fina bilder du tar. Skönt att du har semester så du hinner med bloggen :) När ska du till Kina? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback