Glader

Inatt fick jag sova hela natten om man bortser från när P ramlade ner i sängen och körde in armbågen i höften på mig. Aj! Liverpool förlorade ju igår så han var lite ledsen i ögat och väldigt full. Jaja. Magen har iaf lugnat ner sig. Var nog medicinen mamma kom med igår som hjälpte mest.
Malena och jag kom iväg till skolan imorse och vi var för första gången på hela terminen i tid, vi kom till och med 5 minuter innan lekionen började =O Alla var förvånade, även vi. Det var provdags och tredje på raken för mig. Gick hur som helst bra, tror jag. Men det kändes helt ok och kunde svara på alla frågor. Sen om allt är rätt är ju en annan historia =P

P & jag gick ner till strömmen och åt lunch i fina vädret idag. På tillbaka vägen stannade vi på Carlings och de har jeans rea! Jättemycket billiga jeans!!! Dessvärre fanns det bara 2 byxor i min storlek kvar av den modellen jag vill ha idag och jag har inga pengar fören imorgon så jag hoppas de är iaf ett par kvar tills dess. Annars får det bli trösthandling på Indiska, vill ha flera ljuslycktor man fäster i fönsterna, fint =)

154931-113
Ikväll ska jag & Malena ut och plocka syrener.

Kommentarer
Postat av: Syster din.

Va kul att de gick bra :D grattis ^^ , eller hade de kändes bra. goodgood <3

2007-05-24 @ 14:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback