Shoppa

Vill jag mest hela tiden. Har idag varit duktig och försökt räkna ut hur ekonomin ser ut över sommarmånaderna nu när jag tjänar som en normal människa och slipper leva på fula csn. Kommer snåla med allt och lägga alla pengar jag kan på lånet på möblerna så det är avbetalt till september. Vad skönt det ska bli! Sen är jag skuldfri och kan börja shoppa loss igen :P

Har läst ut "Doktor Glas" nu. Helt ok! Måste desvärre skriva ett arbete om medeltiden, vem fan vill skriva om medeltiden? En period i enbart kristendomens tecken typ, usch vad hemskt. Ateist, ja visst! Sago böcker för vuxna som min kära morfar så fint uttrycker det. Kan bara hålla med!

Tvätta ska jag med. tjo!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hallå där! long time no see! Bara bra här, lite tentaångest bara..pluggar ju till sjuksköterska som sagt. Roligt men väldigt mkt att lära sig. Vad pluggar du?Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback